Folasaga o le pp corflute laau puipui

O matou o le sili pp corflute laau leoleo gaosi oloa i China.Tree leoleo e faia mai le pp corflute, palasitika palasitika pepa, o se palasitika malo, e mafai ona puipuia le laau, e mafai ona tatou faaopoopo UV, e mafai ona lolomi logo ma isi.

E matua umi lava, vave tele e faʻapipiʻi ma tumau pea le faʻaalia e sili atu le umi nai lo isi ituaiga o leoleo laau. O nei leoleo e faʻapipiʻiina i le tasi suʻiga poʻo faʻamau, ma faigofie ona gaugau i isi.Fa'ato'a fa'apipi'i mo felauaiga, e mafai lava ona tatala i fafo ma fa'apipi'i se pou i totonu o va'a fa'apitoa na mua'i tipiina. O lo'o maua se fa'ailoga fa'afa'afafa'ato'a fa'atasi ma nei leoleo le fa'aogaina fa'apitoa o nei siteki e puipuia ai leoleo mai le taamilo solo i le siteki ma fa'aleagaina le laau toto.

Corflute laau puipui i ituaiga eseese ma foliga.O le tasi o le ituaiga tab, faʻamaeʻaina ma se faiga faʻapipiʻi tulaga ese e mafai ai ona tatala le leoleo, faʻataʻatia mo le teuina ma toe faʻaaogaina.

O le isi leoleo la'au uelo e aofia ai se su'iga uelo fa'ataga le oloa e faigofie ona totogo i foliga fa'aitiitia le taimi fa'apipi'i.O leoleo laau uma o le UV stabilized corflute mo le itiiti ifo i le 2 tausaga e faʻaaoga ai le ola.

Puipui La'au Square, Puipui La'au Pentagonal ma Leoleo La'au Hexagon e maua fo'i.O nei leoleo e masani ona faʻaaogaina i Europa.


Taimi meli: Oke-09-2020